Els 37 artistes que participen al 3r Art Camp visiten el Museu de l’Electricitat de FEDA
Els 37 artistes del 3r Art Camp, activitat patrocinada per FEDA, han anat aquest dimecres al matí al Museu de l’Electricitat i posteriorment han passejat pel Camí Hidroelèctric d’Engolasters per complementar la visita.
Els participants, que han estat convidats per la parapública, han valorat molt positivament la jornada, i és que han trobat molt interessant poder conèixer les interioritats que envolten el món de l’electricitat a Andorra construït al voltant de l’estany d’Engolasters durant el segle passat.
A banda de veure les interioritats de la presa del llac d’Engolasters, també se’ls ha ensenyat com es transportava el material i les persones fins a la casa dels guardes i han tingut l’oportunitat de pujar a la vagoneta que estava en servei del 1930 fins el 1999.
La visita s’ha iniciat a les 10 del matí d’aquest dimecres al Museu de l’Electricitat i tot seguit els 37 artistes del 3r Art Camp s'han dirigit cap al llac d’Engolasters. Tant la visita al museu com la passejada formen part del programa de la trobada, i és que a banda de tallers de treball on els participants fan les seves obres també se’ls han organitzat diverses visites a diferents punts d’interès del país perquè puguin conèixer Andorra des d’una vessant més cultural i paisatgística.